План роботи




План роботи педагогічної майстерні «Вертикальне повторення»

на 2025-2026 н.р.

Засідання №1 (серпень)

Тема засідання: Стратегічне планування роботи педагогічної майстерні вчителів математики в умовах реалізації Державного стандарту НУШ: аналіз та нові виклики.

Мета засідання: Проаналізувати результати діяльності педагогічної майстерні за минулий навчальний рік, окреслити стратегічні напрями роботи вчителів математики в умовах реалізації Державного стандарту НУШ, визначити нові виклики та пріоритети розвитку математичної освіти у 2025-2026 навчальному році.

Питання для обговорення:

  1. Аналіз результативності роботи педагогічної майстерні за минулий 2024-2025 навчальний рік: визначення успіхів та невирішених питань (аналіз результатів освітньої діяльності, участі в олімпіадах, впровадження методик).
  2. Ознайомлення з нормативно-правовою базою та інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо викладання предметів природничо-математичного циклу в 2025-2026 н.р.
  3. Визначення пріоритетних завдань та напрямків роботи педагогічної майстерні на поточний 2025-2026 навчальний рік, з урахуванням викликів часу.
  4. Обговорення та затвердження плану роботи педагогічної майстерні на 2025-2026 навчальний рік.
  5. Розробка навчальних програм для 5-8 класів НУШ та календарно-тематичного планування для 9-11 класів.
  6. Оцінювання без страху: як формувати та відстежувати результати навчання учнів 5–8 класів НУШ за групами результатів.

Засідання №2 (жовтень)

Тема засідання: Математика без крейди: інноваційні технології, що змінюють урок.

Мета засідання: Сприяти опануванню сучасних цифрових інструментів та інноваційних методів навчання математики, щоб зробити уроки більш інтерактивними, цікавими та результативними.

Питання для обговорення:

  1. Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій. Обмін досвідом.
  2. STEM-освіта в дії: від теорії до практичних кейсів.
  3. Як оцінювати в НУШ: путівник для математичної освітньої галузі.
  4. Перші кроки у середній школі: забезпечення успішної адаптації п’ятикласників.
  5. Від прогалин до перемог: як подолати освітні втрати з математики.
  6. Розкриваємо потенціал: ефективні стратегії роботи з обдарованими учнями. Підготовка учнів до І міського етапу Всеукраїнської олімпіади з математики.

Засідання №3 (січень)

Тема засідання: Від результатів до дій: аналіз, висновки, нові підходи.

Мета засідання: Оцінити досягнення учнів і педагогічного колективу, підсумувати роботу за семестр та визначити нові шляхи підвищення ефективності навчання математики.

Питання для обговорення: 

  1. Підсумки роботи педагогічної майстерні за І семестр 2025-2026 навчального року.
  2. Аналіз результатів та підсумки проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і конкурсів, оцінка досягнень учасників та визначення напрямів подальшої підготовки.
  3. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з математики за підсумками І семестру з метою вдосконалення освітнього процесу.
  4. Організація та проведення тижня математики.
  5. Підготовка до НМТ з математики: аналіз результатів за 2021-2025 рік, обмін досвідом щодо ефективних методів повторення матеріалу.

Засідання №4 (березень)

Тема засідання: Математика без меж: інтеграція, що надихає.

Мета засідання: Показати, як математика виходить за межі свого предмета, поєднуючись із природничими, гуманітарними та мистецькими дисциплінами; надихнути педагогів на створення інтегрованих уроків, що формують цікавість, креативність і практичне мислення учнів.

Питання для обговорення:

  1. Інтеграція як ключ до формування цілісного сприйняття знань учнями.
  2. Математика у світі природничих наук, технологій, мистецтва та гуманітарних дисциплін.
  3. Приклади інтегрованих уроків у системі НУШ: досвід, труднощі, перспективи. Презентація напрацювань педагогів: ідеї, мініпроєкти, методичні знахідки.
  4. Використання цифрових інструментів для створення інтегрованого освітнього простору.
  5. У чому переваги групової діяльності під час вивчення інтегрованих тем з математики?

Засідання №5 (травень)

Тема засідання: Математична діагностика: від "точки болю" до «плану лікування». Аналіз типових помилок та формування стратегій успіху на наступний 2026-2027 навчальний рік.

Мета засідання: Провести всебічний аналіз навчальних досягнень учнів за результатами 2025–2026 навчального року, здійснити глибоку діагностику системних прогалин та типових помилок ("точок болю") у знаннях, а також на основі отриманих даних розробити та узгодити практичні методичні стратегії ("план лікування") для коригування освітнього процесу та забезпечення стійкого підвищення якості знань з математики у 2026–2027 навчальному році.

Питання для обговорення:

  1. Аналіз виконання навчальних програм.
  2. Аналіз результатів навчальних досягнень та якості знань учнів. Виявлення «зон ризику» та «точок болю» — основних труднощів у засвоєнні ключових тем.
  3. Формування «плану лікування». Як перетворити помилку на ресурс розвитку учня.
  4. Підсумки роботи педагогічної майстерні за 2025-2026 навчальний рік.
  5. Визначення ключових напрямів та формування перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів математики на наступний 2026-2027 навчальний рік.



План роботи педагогічної майстерні «Вертикальне повторення»

  вчителів математики

на 2024-2025 навчальний рік

Засідання 1 (Серпень)

Тема засідання: Інновації та стратегії у математичному циклі на 2024-2025 навчальний рік

Мета засідання: Підготовка до нового навчального року шляхом аналізу попередньої роботи, затвердження плану дій МО та обговорення ключових аспектів.

Це засідання спрямоване на підготовку вчителів до успішного впровадження нових методичних і педагогічних підходів у наступному навчальному році, з метою покращення якості навчання та розвитку учнів.

1.    Аналіз роботи майстерні за 2023-2024 н.р. Затвердження плану роботи  на 2024-2025 н.р., визначення пріоритетних завдань.

2.    Ознайомлення з новими нормативними документами про освіту та методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних предметів у 2024-2025 н.р.

3.    Розробка календарно-тематичних планів та критеріїв оцінювання навчальних досягнень для нових програм математичного циклу. Розгляд навчальної програми та ктп для 7 класу НУШ,  оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у 5-7 класах(наказ за 02.08.24).

4.    Використання освітніх платформ для онлайн навчання: методичні рекомендації та практичні поради.

5.    Стратегії підвищення мотивації учнів до вивчення математики..

 

Засідання 2 (жовтень)

Тема засідання: Інтеграція інновацій у навчальний процес математичного циклу

Мета засідання: Обговорення та впровадження новітніх підходів у викладанні математики для покращення якості освіти і підвищення мотивації учнів.

Це засідання спрямоване на інтеграцію новітніх технологій та методів навчання для створення стимулюючого і результативного навчального середовища у математичному циклі.

1.    Впровадження інноваційних технологій в навчальний процес математичного циклу.

2.    Використання проєктного підходу в навчанні .

3.    Інтеграція предметів математичного циклу з іншими дисциплінами.

4.    Створення віртуальних лабораторій та їх використання в навчальному процесі.

Засідання 3 (Січень)

Тема засідання: Підвищення якості освіти через інноваційні методики та роботу з обдарованими учнями

Мета засідання: Розгляд ефективних підходів та методик для роботи з обдарованими учнями, інтеграції сучасних освітніх технологій у навчальний процес та підготовки до олімпіад і конкурсів.

Це засідання спрямоване на підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями та впровадження інноваційних освітніх методик у природничо-математичному циклі, що сприятиме покращенню якості освіти та розвитку учнів.

1.    Організація роботи з обдарованими учнями та їх підготовка до олімпіад і конкурсів.

2.    Досвід використання новітніх освітніх методик: українські та міжнародні практики.

3.    Використання технології "фліппер класу" у навчанні математики.

4.    Проведення інтегрованих уроків з використанням сучасних освітніх технологій.

5.    Підготовка та проведення тижня фізико-математичних дисциплін.

 

Засідання 4 (Березень)

Тема засідання: Інноваційні технології та методи в математичній освіті

Мета засідання: Обговорення і впровадження передових технологій і методик для підвищення ефективності навчального процесу та зацікавленості учнів.

Це засідання спрямоване на інтеграцію сучасних технологій і інноваційних методик у навчальний процес, що дозволить зробити уроки більш цікавими, інтерактивними і результативними для учнів.

1.    Використання технологій доповненої та віртуальної реальності в навчальному процесі.

2.    Методика проведення дослідницьких та проєктних робіт на уроках природничо-математичного циклу.

3.    Використання сучасних освітніх інструментів: інтерактивні дошки, планшети, програмне забезпечення.

4.    Організація та проведення наукових конференцій та виставок для учнів.

5.    Використання веб-квестів та гейміфікації для підвищення зацікавленості учнів.

Засідання 5 (Травень)

Тема засідання: Підсумки навчального року та планування інноваційних підходів на майбутнє.

Мета засідання: Оцінка результатів виконання навчальних програм, аналіз впроваджених інноваційних методик та технологій, а також розробка плану роботи на наступний навчальний рік.

Це засідання спрямоване на підведення підсумків навчального року, оцінку ефективності проведеної роботи, обговорення нових ідей та планування стратегії роботи на наступний навчальний рік з метою підвищення якості освіти у математичному циклі.

1.    Підсумки виконання навчальних програм за 2024-2025 навчальний рік з предметів математичного циклу.

2.    Аналіз результатів навчальних досягнень та якості знань учнів.

3.    Оцінка ефективності впроваджених інноваційних методик та технологій.

4.    Пропозиції та рекомендації щодо планування роботи на 2025-2026 навчальний рік.

5.    Презентація проєктів та ідей для наступного навчального року.

6.    Підвищення кваліфікації педагогів: аналіз результатів та планування на майбутнє.


План роботи педагогічної майстерні вчителів математики на 2023-2024 н.р

 

І-засідання (жовтень 2023н.р.)

Тема: «Усе про освітні втрати: ефективні методики та алгоритми для вчителя»

1)     Педагогічний інтенсив: « Освітні втрати та освітні розриви: у чому різниця та як долати?»( Постика О.І.)

2)     Поповнення методичних кейсів на блозі mathemerudut@gmail.com та апробація їх під час уроків(члени майстерні).

Прогнозовані результати: 1) затвердити  план роботи майстерні;

2) розробити алгоритм дій вчителя щодо подолання освітніх втрат;                                              

3) призначити наставником молодого вчителя математики Сколобанової Я.І. вчителя вищої категорії Запорожчук О.В.

ІІ – засідання ( січень 2024 н.р.)

Тема: « Практичний мікс: ділимося досвідом роботи»

1)     Супервізія: « Сертифікація: складно чи просто? Погляд з боку експертів»

    ( Дудіна Н.М.; Запорожчук О.В., Гречешнюк С.В)

2)     Методичний івент: «Інтеграція методичниз знаньу процесі вивчення фізики, хімії, біології пов’язана з вивченням математики» ( Постика О.І.)

3)     Експрес-інформація про новини педагогічної та методичної літератури з метою знаходження цікавих ідей для повторення матеріалу з математики у різних класах ( члени майстерні)

Прогнозовані результати: 1) Розробити  пам’ятки : « Ефективний урок»;

2) Використовувати цікавинки під час організації позакласної роботи з предметів природничо-математичного циклу;

  3) Набути нового досвіду у формуванні  інформаційної компетентності        педагогів

 

ІІІ – засідання ( березень 2024 н.р)

Тема: «Особливості оцінювання навчальних досягнень в умовах компетентнісного підходу до навчання»

1)     Будуємо мости до успіху: « Майстерність формувального оцінювання» ( Гречешнюк С.В.)

2)     Брейнстормінг: «Реалізуємо реформу НУШ разом»( Запорожчук О.В.; Дудіна Н.М.)

Прогнозовані результати: 1)поповнити блог методичними шпаргалками з формувального оцінювання;

2) Набути новий досвід  формування  інформаційної компетентності        педагогів

 

 

ІVзасідання (червень 2024 н.р)

Тема: «Педагогічна кав’ярня»

1).Гейміфікація на уроках математики: « Навчаємось граючись» (Сколобанова Я.І.)

2) Аналіз роботи педагогічної майстерні « Вертикальне повторення» за 2023-2024 н.рік(Постика О.І.)

Прогнозовані результати: створити буклет « Методичний вернісаж»

    




План роботи педагогічної майстерні вчителів математики 2022-2023

№з/п

Зміст роботи-

Дата

Відповідальний

Прогнозовані

результати

1

Установче засідання творчої майстерні, планування роботи, аналіз програм НУШ та оновлених програм з математики (Наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

Жовтень 2022

Запорожчук О. В.

Затвердження плану

 роботи ТМ

2

Опрацювання  публікацій у фахових виданнях, періодичній пресі та ресурсів мережі Інтернет з метою знаходження цікавих ідей для повторення матеріалу з математики у різних класах

Протягом року

Члени майстерні

Набуття нового досвіду,

формування

інформаційної

компетентності педагогів

3

Робота над створенням

дидактичних

матеріалів та апробація їх під час уроків.

Протягом року

Члени майстерні

Створення

навчально-методичного

посібника «Вертикальне повторення на уроках

математики»

4

Засідання творчої майстерні
Методична студія:
«Представлення технології вертикального повторення (обмін досвідом)»

 

 

Січень 2023

Запорожчук О.В., члени майстерні

Набуття нового досвіду, формування

комунікаційної

компетентності педагогів

5

Засідання творчої майстерні

«Захист творчих портфелів»

 

Березень 2023

Запорожчук О.В., члени майстерні

Презентація та обговорен-

ня розроблених матеріалів,

для вертикального

повторення.

Затвердження  вправ, які включаються до методич-

ного посібника

«Вертикальне повторення

 на уроках

математики»

 

6

Структурування матеріалів  посібника «Вертикальне повторення на уроках математики»

 

Квітень 2023

Запорожчук О. В.

Підготування та

впорядкування посібника

 для друку

7

Засідання творчої майстерні
Майстер-клас для педагогів, які будуть використовувати посібник «Вертикальне повторення на уроках математики» у своїй роботі

Травень 2023

Запорожчук О.В., члени майстерні

Презентація методичного посібника,

поширення досвіду з

серед зацікавлених

освітян.


Немає коментарів:

Дописати коментар

                                                 #Переможці_І_етапу_Всеукраїнської_олімпіади_з_математики 01 листопада 2025 року  на базі лі...